لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیگیری هدیه ی داور را پس فرستاد ! بازگشت ایتالیایی

پیگیری هدیه ی داور را پس فرستاد ! بازگشت ایتالیایی

شاید اگر داور گل صحیح پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس را در نیمه ی اول دیدار مقابل منچستر سیتی قبول می کرد، حالا بانوی پیر با ذخیره ای مطمئن به رختکن رفته بود.

نمایش یوونتوسی ها در مقابل تیم پولدار جزیره قابل قبول بود و شاگردان الگری به خوبی توانسته بودند نقاط هجومی تیم حریف را شناسایی و با آنها مقابله کنند اما ناهماهنگی میان بازیکنان در پست های مختلف را می توان بزرگ ترین نقطه ضعف یووه در نیمه ی اول برشمرد.

بازیکنان خط حمله به خوبی تغذیه نمی شدند و بازیکنان کناری نیز تنها تا پشت محوطه ی جریمه ی حریف توان پیشروی داشتند و بعد از آن با مشکل رو به رو می شدند.

عدم تغذیه ی دو مهاجم یوونتوس باعث شده بود تا آنها به صورت کامل از جریان بازی خارج شوند و یوونتوس نتواند موقعیت خطرناکی را توسط این دو بازیکن بر روی دروازه ی حریف ایجاد کند.

گل پوگبا نیز که به درستی وارد دروازه ی حریف شد، توسط داور مسابقه به اشتباه آفساید اعلام شد و یووه یک شانس بسیار خوب را با بی دقتی داور مسابقه از دست داد.

در نیمه ی دوم اوضاع به صورت کامل تغییر پیدا کرد و تیم یوونتوس با هدایت و اندیشه های الگری موفق شد در مقابل داور و پیگیری پیروز شود.

در ابتدا سیتی با اشتباه کمک داور موفق شد دروازه ی جیجی بوفون را باز کند اما یوونتوس ارامش خود را حفظ کرد تا روند بازی را به نفع خود تغییر دهد.

دو مهاجم ناکارآمد یووه در نیمه ی اول در وقت دوم با مهارت های فردی خود موفق شدند دو گل فوق العاده زیبا را وارد دروازه ی حریف انگلیسی کنند تا بانوی پیر اولین برد خود را در رقابت های این فصل به دست آورد.

داور این دیدار در نیمه ی اول گل صحیح پوگبا را اشتباه اعلام کرد و در نیمه ی دوم هم گل اشتباه تیم سیتی را صحیح اعلام کرد اما الگری و شاگردانش موفق شدند در مقابل این ناداوری مقاومت کنند و یوونتوس پیروزی شیرینی را از آن خود کرد.

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: